czekoladki z nadrukiem
Słodycze reklamowe

Słodycze reklamowe – upominki dla klienta

Posted on

Marketing obecnie jest potężnym narzędziem, które w większości przypadków stanowi o sukcesie przedsiębiorstwa. Tylko mały odsetek firm jest w stanie w ogóle funkcjonować, nie mówiąc o wzroście, bez porządnego marketingu. Są to zazwyczaj firmy z długą tradycją, rozpoznawane ze względu na swoją markę. Choć gdyby się bliżej przyjrzeć, te firmy z kolei także marketing posiadają, jest to po prostu marketing szeptany.

Ciekawym sposobem bardzo delikatnego marketingu jest zastosowanie reklamowych gadżetów, wręczanych obecnym i przyszłym klientom. Mogą to być długopisy, smycze do kluczy czy breloki. Ciekawe są także słodycze reklamowe. Jakby się tak głębiej zastanowić, ich zastosowanie ma duże zaplecze psychologiczne. Przychodzisz do sklepu z tuszami do drukarek, chcesz jeden kupić. Uprzejma pani sprzedawczyni (a może nawet specjalista ds. sprzedaży) pokazuje Ci tusz, który chcesz, ale zwraca uwagę, że zakup dwupaku bardziej się opłaca. W tym momencie niepostrzeżenie podaje Ci czekoladki z nadrukiem sklepu. Dokonujesz wyboru, często faktycznie kupujesz ten polecany dwupak, ale na tym nie koniec. W Twojej głowie nasuwa się skojarzenie zakupu tuszu do drukarki z przyjemnością zjedzenia czekoladki z nadrukiem. Sam nadruk zostanie w Twojej głowie czasem bardziej niż szyld na sklepem.

Warto zainwestować trochę czasu i uwagi w dostosowanie narzędzi marketingowych do swojej działalności. Często tak małe detale, jak słodycze reklamowe czy kubek z logo firmy, potrafią dać klientowi wyraźne skojarzenie przyjemności z Twoją marką. Taki klient, świadom mechanizmu lub nie, wróci drugi raz.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *